Tomt huvud och det var ett tag sedan

Godkväll där ute i vimmlet. Här hemma i soffan med datorn i knät är det lugnt och skönt. Sista dagen på jobbet är avklarad. Imorgon blir det ett trevligt besök på arbetsförmedlingen. Minns inte när jag senast besökte det stället för att anmäla mig som arbetslös. Nu går jag väl mest dit i förebyggande syfte om det mot förmodan inte blir som jag har tänkt. Hjärnan är riktigt tom idag och jag får göra om saker mer än en gång.
Veckan hittills har mest gått åt att städa ur kontoret, överlämna jobbet och avtackningar i massor. Värmer mitt hjärta något oerhört för alla fina ord och presenter jag fått. Det känns trots allt att jag sagt upp mig med flaggan i topp. Tack alla underbara för allt. Hoppas vi möts i något annat forum istället.
 
I allt städande hittade jag lite roliga bilder i datorn. En bild jag snubblade över gör ju att man inser att man blir äldre och att tiden förändrar oss trots allt.
Denna bilden nedan är tagen 2011 och jag ser ju ut som en oskyldig liten flicka. hahaha. Det enda som inte ändrats är väl min klädstil. 
 
 

Nu skall jag fortsätta vara tom i huvudet och fira med en go kopp te att nu kan allt bara bli bättre.
 
Kram kram
 
Axelsmom

Kommentera inlägget här :