Zoomarine

 
Häromdagen åkte lillen och jag på en roadtrip söderut. Följde kusten några mil. Helt otroligt fint. Massa med små stränder utmed större delen av vägen. Sen så där mitt ute i ingenting uppenbarar sig ZooMarine. Det var omöjligt att inte stanna. Är inte alltid den spontana människan då jag mer lutar åt en kontrollfreak. MEN ibland kan även jag. Vilken dag vi fick lillen och jag. Vilket ställe. Så fint och så roligt. Har nog aldrig varit så blöt i badkläder. Nu kom vi lite sent så vi befann oss mitt emellan alla shownummer med delfiner, pingviner mm. Fast det gjorde absolut inget. Mer tid fanns för lek och bus i de olika poolerna. Det allra bästa var såklart piratbåtarna som vi både började och avslutade dagen med.
 
 
Detta stället är något jag kan tänka mig att återkomma till hur många gånger som helst. För det passade verkligen oss. Inte för stort, inte för mycket folk och barnvänligt på många sett. Fanns något för alla och det var helt klart gjort för familjer.
 
 
 
Vi var grymt lyckliga och på ett himla bushumör.
 

Förutom bad, djur så fanns det självklart matställen, lekplatser och karuseller. Karuseller går ju alltid hem hos barn och ett perfekt avbrott i badandet.
 
 
Tycker dessa karuseller är så fina så jag tänkte jag passar på att ta en selfie. Nu efteråt... så blev det kanske mer en groupie med lillen.
 
 
Min lille busunge så söt.
 

Lyckliga och blöta drog vi hemåt med en grym dag i bagaget. I Love It.
 
Kram kram
 
Axelsmom
 

Kommentera inlägget här :