Kalla mig gärna tant.

Jag är en av de kvinnor som har blivit belönad med något dallrande fläsk på insidan av låren. Det har en förmåga att framför allt sommartid ge ett irriterande skav när låren fastnar mot varandra i sommarvärmen. Det är jobbigt, obehagligt och det slutar med att man dissar allt som heter kjol och klänning. På åker istället de så kallade leggins som på mig aldrig varit snyggt. Jag är absolut inte ensam om problemet. Oavsett storlek så har många av oss kvinnor detta. Redan förra året fick jag nys om en lösning. Då var jag inte riktigt övertygad. Nu när jag skall tillbringa ett antal veckor i värmen insåg jag att såriga, svettiga lår inte var något sexigt alternativ. Jag införskaffade mig antiskav-trosan. Absolut ingen sexig historia med HALLELUJA så bra. Jag går glatt i klänning igen. SÅ KALLA MIG GÄRNA TANT.
 
 
Där under kjolen sitter dom. De syns inte, de känns knappt och skavet är som bortblåst. Finns i flera olika färger och kostade absolut ingen förmögenhet. Detta mina vänner måste ni skaffa.
Jag inhandlade mina på bästa underklädesbutiken Inunder i Växjö. Förutom att de har bra produkter så är Nadja och Linda med personal grymt duktiga och trevliga. Bor du inte i närheten slå dem en singnal så hjälper de dig ändå. De ligger på Båtmanstorget och nås på 0470-130 85.
 
Nu trotsar vi alla sexiga snygghetslagar och drar på antiskav-trosan och lever loppan istället. Så här snygga är mina. Valde naturfärgade för att synas så lite som möjligt.
 
 
HEJJA ANTISKAV-TROSAN FÖR KVINNOR
 
Kram Kram
 
Axelsmom
 

Kommentera inlägget här :