Uppdaterat hem

Att landa sent i sitt romerska hem efter en tids frånvaro sätter ju sina spår. Trädgården har förfallit, blommorna är närmare döden och ja lite annat vi inte behöver nämna här. Frågade gubben om vi hade allt vi behövde hemma. Ja det viktigaste fanns enligt honom. Öppnade upp kylskåpet och köksskåpen. Öl, cola zero, pringles och några flaskor vin. Det är i det läget jag inser att det är verkligen ungkarlsliv som levs när jag och övriga familjen befinner oss på annan ort. Så idag mina vänner har vi till min glädje och övriga familjens tveksamma engagemang uppdaterat hemmet på det VIKTIGASTE enligt mig.
 

Ja ni ser ju själv att det behövs något mer när jag styr båten liksom. Öl och Pringles
är då inget man överlever på. Här skall det vara riktiga grejor som fryspizza, glass och vatten i mängder. Axel ser lite mindre road över denna tur till affären. Gubben min grymtade stort när jag lätt slank förbi honom och föreslog att han skulle betala. :-)
 
Desto gladare blev mina älskade killar när de fick lite go pasta på en av våra lokala matställen några timmar senare.
 
 
Ååå vad jag älskar mina fina grabbar. De är allra bäst och förgyller mitt liv till fullo.
 
Kram kram
 
Axelsmom
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :