I fablernas värld

Ännu en lite för varm dag börjar lida mot sitt slut och jag sitter här på innergården med tända ljus. Ett stort leende sprider sig på mina läppar och känslan över en perfekt avslutning på kvällen med lillen infinner sig. Planen var att gå på resto med gubben och vår vän som kommit ner några dagar. Min magkänsla sa mig att det var inte rätt dag för lillen. Istället gjorde vi det mysigt, åt gott och hamnade i fablernas värld. Vilket blev 100 ggr bättre. Ibland blir saker så mycket bättre om man bara är. Väljer sina stunder och strider.
 

Med tända ljus, en bok, vild fantasi blev det en mysig timmes läsning. Lillen levde sig in och berättade tillslut hemska hårresande berättelser för mig.
 

Drakar och demoner är den bästa underhållningen. Sommarboken från skolan håller hög klass. Så underbart när både jag och lillen fastnar i en bok så man inte vill släppa den.
 
 
Kram Kram
 
Axelsmom
 

Kommentera inlägget här :