Nytt jobb och nya utmaningar

Äntligen är det dags att börja på ett nytt blad i livet. Idag var det första dagen på utbildningen för att jobba som skolfotograf i höst för Fovea. Det skall bli en grym utmaning och fantastiskt kul. Så nu skall jag äntligen föreviga en stor passion i livet med ett jobb också. Det är mycket som skall nötas in på en vecka. Nu får hjärncellerna aktiveras ordentligt.
Helt underbara kollegor har jag ju självklart. Så häftigt när människor från norr till söder träffas och det känns perfekt direkt. Idag insåg jag att jag toppar listan över de äldsta i gruppen "nya fotografer". Känner inte alls av någon åldersnoja. :-)
 
 
Så nu ser jag framemot att min mobila studio fylls med massor av fotosugna barn i skolor runt om i södra Sverige. Kameran kommer vara min allra bästa vän under den närmaste tiden.
 

Nu väntar sängen då morgondagen är full med mer spännande information som skall nötas in i hjärnkontoret.
 
Kram Kram
 
Axelsmom
 
 

Kommentera inlägget här :