Vinterresa till alperna dag 3

Vinterkaos

Ja vi ville ju ha SNÖ och det har vi fått kan jag lova. Vi drog iväg på fm mot Salzburg efter en snabb shoppingtur i ett mindre attraktivt shoppingcenter bredvid hotellet. Billigt och bra var det och det gillas. 

Åter till SNÖN. Det fullständigt vräkte ner under de 15 milen vi skulle köra. 




Det blev inga 260 blås där inte. Kul hade vi trots allt i bilen. 





Väl framme i Anil utanför Salzburg fann vi vårt hotell mitt ute på en åker i värsta snöstormen. Glad är jag att vi hyrt en ordentlig bil som vi färdats lugnt och tryggt denna dag. 


Heja Volvo gör dagen. 





När alla digitala apparater fått Wi-fi var det dags för lite hederlig lek ute i snön. Som vi längtat efter detta. Vi lekte loss fullständigt och är redan idiotförklarade på hotellet. 








Jodå farmartjänst var också vakna och hade lite att göra denna kväll. 





Gubben visade upp lite labyrintkonst till Axels glädje. 


Innan läggdags blev det en runda in till vackraste Salzburg för lite mat. Vilket vackert ställe. Längtar tills jag har stora kameran med och får fota allt vacket. 




Salzburgsselfieeee ala familjen Knuth.


Godaste pizzan fick avsluta en härlig 3:e dag på vinterresan. 

Kram kram
axelsmom 

Kommentarer :

#1: Anonym

Glöm inte smaka den underart goda marsipanen. Kramar och ha det så bra

skriven
#2: Tina

Så underbart att få läsa och se bilder från er resa. Ni ser ut att ha det fantastiskt. :) pussa min kille från mig ♡ kram från en som är glad att du bloggar igen!

skriven

Kommentera inlägget här :