Vinterresa till alperna dag 2

Något för alla 

Dag nr 2 började som sagt för mig i gryningen. Med fisande grabbar i sängarna bredvid kunde jag börja planera dagen. Mina planer brukar bli nedröstade ganska fort vilket även hände denna dag 😃 


Efter min älskade kopp te kom jag över det också. 
Familjen Knuth begav sig efter en frukost ut för att upptäcka München. 
Snön föll över staden och skapade en härlig stämning.

Vi började dagen med ett besök på BMW- Welt. ( allt för att låta maken vara lycklig )








Jag får ju medge att även jag gick igång på dessa snygga bilar mm. Sen att shoppen och julgranen imponerade mest lär jag ju aldrig erkänna. 

Nästa anhalt blev SeaLife något som föll oss alla i smaken. 









Härligt ställe med de mest fulaste fiskar som simmar i vattnet. 

Med hungriga magar begav vi oss mot München centrum för att hitta något ätbart. 


Jag festade till det lite med en go drink


Har ni inte testat det innan kan jag rekommendera sparkling water. Nyttigt och en himmelsk upplevelse. 

Vi avslutade kvällen med en god middag på hotellet och en kvällspromenad. 




Imorgon bär det ut på nya äventyr. Ny stad och nytt hotell. 

Kram kram
Axelsmom 

Kommentera inlägget här :