Tips

De flesta av oss eller kanske alla kvinnor vill ha fina naglar. Jag har försökt med förlängning, olika lack och lagt ner mkt pengar och jobb på att ha fina naglar. Tyvärr vill mina naglar något annat. Det håller aldrig och känns som bortkastade pengar. Skam den som ger sig så jag gav mig själv en chans till. Jag investerade i ett eget Gel lack set och vilken succé det blev.
 
Jag köpte mitt startkit på ICA Maxi för 495:- samt ett lack. Första ggn var man lite darrig på handen men nu är det superlätt. 
För mig som mkt är i vatten och är en person som grovarbetar också så sitter det rikitgt bra i 2 veckor och enligt depend så 2-3 veckor är bra resultat.
 
Det finns många fina färger och välja bland. Jag har provat en mörklila, rosa, brun och röd. Alla riktigt fina.
 
 
Mina naglar är mkt starkare och framför allt längre.
 
Visst är det en investering att göra men jag tjänade in detta på 2 ggr jag gjorde om naglarna. 
Det bästa på allt är att det funkar lika bra på tånaglarna och ha fina fötter till sommaren är ju underbart.
 
Kram kram
 
Axelsmom

Kommentera inlägget här :