28 juli Dag 15

Idag är dagen då jag körde axel till Jönköping för att lämna av han hos mamma och pappa. Vi möttes på A6 där vi shoppade och åt lunch tillsammans.

I flera dagar skall jag endast vila och ladda batterierna för kommande höst mm.

Det var en stentrött kille som vaknade 20 minuter innan vi skulle åka.



Jobbigt att vara cowboy

Vi mötte upp mormor på A6




Min underbara kille. Kommer sakna han i massor. Han är en fin liten själ.


Det gäller att be för att få en Bakugan.


Det blev en NY bakugan och inget piano.


Här åker killen med Mormor till Varnhem.

Rapport från varnhem

Hemresan gick kanon och Axek har redan hunnit med att bada och busa.


Åktur med morfar.


Myyys

Jag vet att killen kommer ha en underbar vistelse och jag skall njuta njuta av att vara ledig.

Kram kram

Axelsmom

Kommentarer :

#1: Tina

Gud så fin han är de de kläderna :) Axel kommer ha det toppen bra hos mormor och morfar!

skriven

Kommentera inlägget här :