Måndag

Stort Tack för de fina kommentarerna som jag fått. Man blir alltid lika glad när man fått en. Idag har det varit första dagen i denna veckan. Veckan då mycket skall hända. Jag jobbar mån, tis sedan skall jag ha lite semester tillsammans med min älskade son. Tyvärr måste Rolf jobba när jag är ledig. Men så är det när man är egen företagare.

Vad har hänt idag då. JO jag ha jobbat i butiken mellan 11-18 och efter det har jag varit på möte och tränat på dramatisk make up. Jag har färger som jag aldrig skulle ha på mig. Det är roligt att testa lite som man inte brukar använda. Rena krigsmålningen.

Snart är det 1 juli och då är det dax. Att ta tag i sitt liv och gå ner de sista kilona. Ni får stötta mig här på bloggen. Jag ska vara tärna på bröllop den 15 aug och då skall jag vara i toppform. Så nu när semestern börjar skall det tränas och ätas nyttigt som bara den.

Jag kommer uppdatera här varje dag så ni kan följa min utveckling och kamp mot de sista jobba kilona. :-)

Dagens hissning går till min sambo Rolf. För att han är en sådan superklippa och hjälpt mig på jobbet idag, kommit med lunch mm. Älskar dig min gubbe du är bara bäst.

Idag tänker jag dissa semesterstängt. Snälla hur kan man stänga butiker, restauranger mm på sommaren då det är mest folk i rörelse. Vill man ha semester får man ta det under alla andra månader på året.

Nu skall jag umgås med gubben lite innan jag somnar i soffan ( som vanligt )

Vet ni vad ????? imorgon är det TISDAG  jippi.

Kramaar

Axelsmom

Kommentarer :

#1: Sara Bäckström

Hej kusin.

Kul att hitta dig här i cybervärlden.



Jag hejar på dig i din kamp med kilona. Allt går bara man ger sig f..n på det. Lyckades jag så lyckas du. Heja heja!!!!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :