Mysig förmiddag

Sitter här framför datorn med en kopp te och tittar ut genom fönstret. Vädret är underbart varmt och gott. Axel är på dagis och har det säkert så roligt. Igår var det fullt med jobb och på kvällen satt jag och Tina och gjorde lite scrapbooking. Det blev så fina bilder till Axels album. Kollade över hur mycket digitala bilder jag har och det var närmare 7200 st. Så jag har att göra helt klart.

Idag blir det lite jobb med att leverera varor till mina kunder samt att ringa lite också. Ikväll funderar jag på att ta med Axel till cirkus. Det var evigheter sedan jag var där och jag tror att Axel skulle älska det.

Här kommer lite goa bilder...


Axel hittade en bra plats att köra bilen på hemma hos mamma och pappa. Runt torkvindan gick det fort.


Mormor hjälpte mig att tvätta min bil och då ville axel också tvätta sin bil. Den blev så snygg.


Bilen full av skum

 
Axel hjälpte mormor med mammas bil lite också.

Kram Kram
Axelsmom

Kommentera inlägget här :