Min underbara bror med familj.

Ibland är det lätt att glömma bort dem som faktiskt står en allra närmast. Jag och min bror bor 23 mil ifrån varandra och har båda familj med barn. Jobbar som idioter gör vi båda och tiden bara rusar iväg. Ibland blir jag förbannad på mig själv att jag inte ringer oftare. Nu när jag var hemma hos mamma och pappa tog vi oss båda tid och träffas. Fick en underbar eftermiddag tillsammans. Det var så roligt att umgås och se våra barn leka tillsammans. Jag har verkligen den allra bästa bror man kan ha. Han har alltid tagit hand om lillasyster och talar om när jag gör något fel. Han är en stor och stark man som står på båda fötterna på jorden. En riktigt go skogsmulle. Snyggast i arbetskläder. Otroligt social och alla tycker han är lätt att prata med. Så Jag älskar verkligen min BROR MAGNUS.
Nu blev man lite sentimental... men jag skall verkligen ta tag i och ringa honom och hans familj oftare.

Ni skall veta att min bror har koll på mig för jag får inte göra axel till en fjolla. Därför tog han på sig och lärde honom att åka traktor.  HAHHAHAHA.


Fick leta ordentligt efter ett kort på min kära bror. Detta togs för snart 6 år sedan.
Magnus och Lisa precis nyfödd.


Här är Axel med kusinerna Lisa och Ellen.


Kusinerna på tur till hästarna.

Vill tacka Magnus. Helena, Lisa och Ellen för en rolig eftermiddag.

Kram
Axelsmom

Kommentera inlägget här :